Obchodné podmienky

Tieto všeobecné obchodné podmienky ("Podmienky") upravujú práva a povinnosti Vás, ako kupujúcich a Nás ako predávajúceho v rámci zmluvných vzťahov uzavretých prostredníctvom E-shopu na webových stránkach www.hrackyodanicky.sk.

Všetky informácie o spracúvaní Vašich osobných údajov sú obsiahnuté v Podmienkach ochrany osobných údajov, ktoré nájdete tu.

Ako určite viete, tak komunikujeme primárne na diaľku. Preto aj pre našu Zmluvu platí, že sú použité prostriedky komunikácie na diaľku, ktoré umožňujú, aby sme sa spolu dohodli bez súčasnej fyzickej prítomnosti Nás a Vás.

Ak niektorá časť Podmienok odporuje tomu, čo sme si spoločne schválili v rámci procesu Vášho nákupu na Našom E-shope, bude mať táto konkrétna dohoda prednosť pred týmito Podmienkami.

1. NIEKTORÉ DEFINÍCIE

1.1 Cena je finančná čiastka, ktorú budete hradiť za Licenciu;

1.2 Cena za dopravu je finančná čiastka, ktorú budete hradiť za doručenie Licencie, a to vrátane ceny za jej odoslanie;

1.3 Celková cena je súčet Ceny a Ceny za dopravu;

1.4. E-shop je internetový obchod prevádzkovaný Nami na adrese www.hrackyodanicky.sk, na ktorom bude prebiehať nákup Licencie;

1.5. Potvrdenie o úhrade je výpis z Vášho bankového účtu, z ktorého ste realizovali prevod finančnej čiastky za zakúpenie Licencie na základe Objednávky;

1.6. My sme fyzická osoba Anna Blašková, adresa Veľké Bierovce 239, 913 11 Veľké Bierovce, registrovaná na Daňovom úrade Trenčín ako daňový subjekt na daň z príjmov pod DIČ:1079995554, e-mail:navody@hrackyodanicky.sk, telefónne číslo +421917595480, ďalej označovaná ako predávajúci;

1.7. Licencia – Na Našom E-shope je možné zakúpiť len právo na použitie návodu na zhotovenie výrobku podľa § 65 Autorského zákona 185/2015 Z. z.. Toto právo bude ďalej uvádzané ako Licencia alebo aj ako Produkt. Žiadny iný Produkt, ani samotný výrobok zobrazený v návode, sa na Našom E-shope nenachádza, ani sa tu nedá zakúpiť;

1.8. Objednávka je Váš neodvolateľný návrh na uzavretie Zmluvy o kúpe Licencie s Nami;

1.9. Užívateľský účet je účet zriadený na základe Vami uvedených údajov, ktorý umožňuje uchovanie zadaných údajov a uchovávanie histórie objednaných Produktov a uzavretých zmlúv;

1.10. Vy ste osoba nakupujúca na Našom E-shope, právnymi predpismi označovaná ako kupujúci;

1.11. Zmluva je kúpna zmluva dohodnutá na základe riadne vyplnenej Objednávky zaslanej prostredníctvom E-shopu a je uzavretá vo chvíli, kedy od Nás dostanete potvrdenie Objednávky.

 2. UZATVORENIE ZMLUVY

2.1 Zmluvu s Nami je možné uzavrieť iba v slovenskom jazyku.

2.2 Zmluva je uzatváraná na diaľku prostredníctvom E-shopu, pričom náklady na použitie komunikačných prostriedkov na diaľku hradíte Vy. Tieto náklady sa však nijako nelíšia od základnej sadzby, ktorú hradíte za používanie týchto prostriedkov (teda najmä za prístup k internetu), žiadne ďalšie náklady účtované Nami teda nad rámec Celkovej ceny nemusíte očakávať. Odoslaním Objednávky súhlasíte s využitím prostriedkov komunikácie na diaľku.

2.3 K tomu, aby sme mohli Zmluvu uzavrieť, je potrebné, aby ste na E-shope vytvorili návrh Objednávky. V tomto návrhu musia byť uvedené nasledovné údaje:

a) Informácie o nakupovanom Produkte (na E-shope označujete Produkt, o ktorého nákup máte záujem, tlačidlom "Pridať do košíka");

b) Informácie o Cene, Cene za dopravu, DPH, spôsobu platby Celkovej ceny a požadovanom spôsobe doručenia Produktu; tieto informácie budú zadané v rámci tvorby návrhu Objednávky v rámci používateľského prostredia E-shopu, pričom informácie o Cene, Cene za dopravu, DPH a Celkovej cene budú uvedené automaticky na základe Vami zvoleného Produktu a spôsobu jeho doručenia;

c) Vaše identifikačné údaje slúžiace k tomu, aby sme mohli doručiť Produkt, najmä v rozsahu meno, priezvisko a e-mailová adresa;

2.4 V priebehu tvorby návrhu Objednávky môžete až do doby jej vytvorenia údaje meniť a kontrolovať. Po vykonaní kontroly prostredníctvom stlačenia tlačidla "Objednávka s povinnosťou platby" Objednávku vytvoríte. Vytvorením objednávky a stlačenia tlačidla "Objednávka s povinnosťou platby" zároveň potvrdzujete Vaše oboznámenie sa a súhlas s týmito Podmienkami. Po stlačení tlačidla "Objednávka s povinnosťou platby " budú všetky vyplnené informácie odoslané priamo Nám.

2.5 Vašu Objednávku Vám v čo najkratšom čase po tom, kedy Nám bude doručená, potvrdíme správou odoslanou na Vašu e-mailovú adresu zadanú v Objednávke. Súčasťou potvrdenia bude zhrnutie Objednávky. Potvrdením Objednávky z našej strany dochádza k uzavretiu Zmluvy medzi Nami a Vami. Obchodné podmienky sú vždy aktuálnom znení k dispozícii na Našom E-shope. Obchodné podmienky tvoria neoddeliteľnú súčasť Zmluvy.

2.6 Môžu nastať aj prípady, kedy Vám nebudeme môcť Objednávku potvrdiť. V prípade, že nastane akýkoľvek dôvod, pre ktorý nemôžeme Objednávku potvrdiť, budeme Vás kontaktovať a zašleme Vám ponuku na uzavretie Zmluvy v pozmenenej podobe oproti Objednávke. Zmluva je v takom prípade uzavretá vo chvíli, kedy Našu ponuku potvrdíte.

2.7 V prípade, že v rámci E-shopu alebo v návrhu Objednávky bude uvedená zjavne chybná Cena najmä v dôsledku technickej chyby, nie sme povinní Vám Produkt za túto Cenu dodať ani v prípade, kedy ste dostali potvrdenie Objednávky, a teda došlo k uzavretiu Zmluvy. V takejto situácii Vás budeme bezodkladne kontaktovať a zašleme Vám ponuku na uzatvorenie novej Zmluvy v zmenenej podobe oproti Objednávke. Nová Zmluva je v takom prípade uzavretá vo chvíli, kedy Našu ponuku potvrdíte. V prípade, že Našu ponuku nepotvrdíte ani v lehote 3 dní od jej odoslania, sme oprávnení od uzatvorenej Zmluvy odstúpiť. Za zjavnú chybu v Cene sa považuje napríklad situácia, kedy Cena nezodpovedá obvyklej cene u iných predajcov alebo chýba či je navyše číslica.

2.8 V prípade, kedy dôjde k uzavretiu Zmluvy, Vám vzniká záväzok na zaplatenie Celkovej ceny.

2.9 Pri nákupe Produktov je Vašou povinnosťou poskytnúť Nám všetky informácie správne a pravdivo. Informácie, ktoré ste Nám poskytli pri objednaní Produktov budeme teda považovať za správne a pravdivé. V prípade, že máte zriadený Užívateľský účet, môžete urobiť Objednávku prostredníctvom neho. Aj v takom prípade máte ale povinnosť skontrolovať správnosť, pravdivosť a úplnosť predvyplnených údajov. Spôsob tvorby Objednávky je však totožný, ako v prípade kupujúceho bez Užívateľského účtu, výhodou však je, že nie je potrebné opakovane vyplňovať Vaše identifikačné údaje.

 3. UŽÍVATEĽSKÝ ÚČET

3.1 Na základe Vašej registrácie v rámci E-shopu môžete pristupovať do svojho Užívateľského účtu.

3.2 Pri registrácii Užívateľského účtu je Vašou povinnosťou uviesť správne a pravdivo všetky zadávané údaje a v prípade zmeny ich aktualizovať.

3.3 Prístup k Užívateľskému účtu je zabezpečený užívateľským menom a heslom. Ohľadom týchto prístupových údajov je Vašou povinnosťou zachovávať mlčanlivosť a nikomu tieto údaje neposkytovať. V prípade, že dôjde k ich zneužitiu, nenesieme za to žiadnu zodpovednosť.

3.4 Užívateľský účet je osobný a nie ste teda oprávnený umožniť jeho využívanie tretími osobami.

3.5 Váš Užívateľský účet môžeme zrušiť, a to najmä v prípade, keď ho dlhšie než 2 roky nevyužívate, či v prípade, kedy porušíte svoje povinnosti podľa Zmluvy.

3.6 Užívateľský účet nemusí byť dostupný nepretržite, a to najmä s ohľadom na nutnú údržbu hardvérového a softvérového vybavenia.

 4. CENOVÉ A PLATOBNÉ PODMIENKY, VÝHRADA VLASTNÍCKEHO PRÁVA

4.1 Cena je vždy uvedená v rámci E-shopu, v návrhu Objednávky a v Zmluve. V prípade rozporu medzi Cenou uvedenou pri Produkte v rámci E-shopu a Cenou uvedenou v návrhu Objednávky sa uplatní Cena uvedená v návrhu Objednávky, ktorá bude vždy totožná s cenou v Zmluve. V rámci návrhu Objednávky je tiež uvedená Cena za dopravu, prípadne podmienky, kedy je doprava zadarmo.

4.2 Celková cena je uvedená bez DPH, keďže nie sme platca DPH.

4.3 Platbu Celkovej ceny od Vás budeme požadovať po uzavretí Zmluvy a pred odoslaním Produktu. Úhradu Celkovej ceny môžete vykonať Bankovým prevodom. Informácie pre vykonanie platby Vám zašleme v rámci potvrdenia Objednávky. Celková cena splatná do 14 dní od vytvorenia objednávky.

4.4 Uhradením platby ste si zakúpili právo použitia Produktu podľa § 65 Autorského zákona 185/2015 Z.z., ktorým je návod na zhotovenie výrobku, nejedná sa teda o prevod Vlastníckeho práva k Produktu. Úhradou platby ste si zakúpili právo použiť Produkt kedykoľvek, teda aj opakovane.

 5. DORUČENIE PRODUKTOV, PRECHOD NEBEZPEČENSTVA NÁHODNEJ SKAZY A NÁHODNÉHO ZHORŠENIA PREDMETU KÚPY

5.1 Produkt Vám bude doručený elektronickou poštou na e-mail vyplnený pri Objednávke.

5.2 Produkt sme Vám povinní doručiť bezodkladne, najneskôr však v lehote 30 dní odo dňa uzavretia Zmluvy. Pri plnení Zmluvy môžu nastať také skutočnosti, ktoré budú mať vplyv na termín doručenia Vami objednaného Produktu. O zmene termínu doručenia a o novom predpokladanom termíne doručenia objednaného Produktu Vás budeme e-mailom bezodkladne informovať, pričom Vaše právo odstúpiť od Zmluvy týmto nie je dotknuté. Súčasťou Nášho oznámenia o novom termíne doručenia Produktu je aj Naša žiadosť adresovaná Vám na vyjadrenie, či trváte na dodaní Vami objednaného Produktu v novom termíne.

5.3 Pri preberaní Produktu elektronickou poštou je Vašou povinnosťou skontrolovať či je odoslaný elektronický obsah neporušený, najmä teda či je možné doručené prílohy riadne zobraziť, či sú čitateľné a či sa javia ako kompletné. V prípade akéhokoľvek poškodenia je Vašou povinnosťou Nám túto skutočnosť bezodkladne oznámiť .

5.4 Ak je z dôvodov vzniknutých na Vašej strane Produkt doručovaný opakovane alebo iným spôsobom, než bolo v Zmluve dohodnuté, je Vašou povinnosťou nahradiť Nám náklady s týmto opakovaným doručením spojené. Platobné údaje pre zaplatenie týchto nákladov Vám zašleme na Vašu e-mailovú adresu uvedenú v Zmluve a sú splatné do 14 dní od doručenia e-mailu.

5.5 Nebezpečie škody na Produkte na Vás prechádza v okamihu, keď ho prevezmete. V prípade, keď Produkt neprevezmete, prechádza na Vás nebezpečenstvo náhodnej skazy a náhodného zhoršenia Produktu v okamihu, kedy ste mali možnosť ho prevziať, ale z dôvodov na Vašej strane k prevzatiu nedošlo. Prechod nebezpečenstva náhodnej skazy a náhodného zhoršenia Produktu pre Vás znamená, že od tohto okamihu nesiete všetky dôsledky spojené so stratou, zničením, poškodením či akýmkoľvek znehodnotením Produktu.

6. PRÁVA ZO ZODPOVEDNOSTI ZA VADY

 6.1 Úvodné ustanovenie k zodpovednosti za vady

6.1.1 Zaväzujeme sa, že Vám Produkt dodáme v požadovanej kvalite, množstve a bez vád.

6.1.2 Zodpovedáme za vady, ktoré má Produkt pri jeho prevzatí.

6.1.3 Všeobecná záručná doba je 24 mesiacov. Záručná doba začína plynúť od momentu odoslania Produktu z Našej strany.

6.2 Podmienky uplatnenia práva zo zodpovednosti za vady (reklamácie)

6.2.1 Ak je Vám Produkt doručený v porušenom alebo poškodenom stave, žiadame Vás, aby ste nám túto skutočnosť bezodkladne oznámili na telefónnom čísle +421 917 595 480 alebo e-mailom na navody@hrackyodanicky.sk.. V prípade zistenia zjavných vád ste povinný bez zbytočného odkladu uplatniť reklamáciu spôsobom podľa bodu 6.3.1. nižšie. Na neskoršie uplatnenú reklamáciu z dôvodu zjavných vád na Produkte, vrátane vady spočívajúcej v neúplnosti Produktu, nebudeme prihliadať.

6.2.2 Právo zo zodpovednosti za iné vady (skryté vady), ste povinný uplatniť spôsobom podľa bodu 6.3.1. nižšie bez zbytočného odkladu po tom, čo ste vadu na Produkte zistili, najneskôr však do uplynutia záručnej doby.

6.2.3 Záruka sa vzťahuje len na výrobné vady Produktu a vady spôsobené poškodením pri odosielaní obsahu. Právo zo zodpovednosti za vady nemôžete uplatniť najmä na vady spôsobené opotrebením alebo mechanickým poškodením Vašich elektronických zariadení, na ktoré ste si doručený Produkt uložili, používaním Produktu nevhodným spôsobom a pod.

6.2.4 Nie ste oprávnený uplatniť si právo zo zodpovednosti za vadu v prípade, ak ste o vade vedeli pred prevzatím Produktu, resp. sme Vás na ňu upozornili alebo Vám z toho dôvodu bola poskytnutá primeraná zľava z Ceny Produktu.

6.3 Uplatnenie práva zo zodpovednosti za škodu (reklamácie)

6.3.1 V prípade, že bude mať Produkt vadu, môžete Nám takú vadu oznámiť a uplatniť práva zo zodpovednosti za vady (teda Produkt reklamovať) zaslaním e-mailu, či listu na Našu adresu uvedenú pri Našich identifikačných údajoch. Pre reklamáciu môžete využiť aj vzorový formulár poskytovaný z Našej strany, ktorý  je k dostupný na našom E-shope v časti Reklamácia. Odkaz tiež tu.

6.3.2 Vo Vašom oznámení, ktorým si uplatňujete reklamáciu uveďte predovšetkým popis vady Produktu a Vaše identifikačné údaje, vrátane e-mailu, na ktorý mate záujem dostať vyrozumie o spôsobe vybavenia reklamácie, a tiež uveďte, ktorý z nárokov zo zodpovednosti za vady, špecifikovaných v bode 6.4.4. až 6.4.8., si uplatňujete.

6.3.3 Za deň začatia reklamačného konania považujeme deň doručenia Vašej reklamácie. V prípade, ak je Vaše podanie, ktorým si uplatňujete reklamáciu, neúplné (najmä nečitateľné, nejasné, nezrozumiteľné, neobsahuje požadované údaje a pod.), písomne, najmä e-mailom si od Vás vyžiadame doplnenie podanej reklamácie. V tomto prípade reklamačné konanie začína v deň doručenia Vášho doplneného podania.

6.3.4 Ak nedoplníte podanú reklamáciu v zmysle bodu 6.3.3 tohto článku bez zbytočného odkladu, najneskôr do 10 dní odo dňa doručenia Našej výzvy,budeme považovať Vaše podanie za neopodstatnené.

6.4 Vybavenie reklamácie

6.4.1 Na základe Vášho rozhodnutia, ktoré z práv podľa § 622 a § 623 zákona č.40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len „Občiansky zákonník“) (špecifikovaných v bode 6.4.4. až 6.4.8. uplatňujete, určíme spôsob vybavenia reklamácie ihneď, v zložitých prípadoch najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa uplatnenia Vašej reklamácie. V odôvodnených prípadoch, najmä ak sa vyžaduje zložité technické zhodnotenie stavu Produktu, najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia Vašej reklamácie.

6.4.2. Po určení spôsobu vybavenia reklamácie, reklamáciu vybavíme ihneď, v odôvodnených prípadoch môžeme reklamáciu vybaviť aj neskôr; vybavenie reklamácie však nesmie trvať dlhšie ako 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. Po uplynutí lehoty na vybavenie reklamácie máte právo od Zmluvy odstúpiť .

6.4.3 O vybavení reklamácie sme povinní Vám vydať písomný doklad, a to najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie a o jej vybavení Vás budeme informovať prostredníctvom e-mailu. V prípade, ak bude reklamácia uznaná, zašleme Vám opravený Produkt alebo Vám vrátime zaplatenú Cenu Produktu, ak sa nedohodneme inak.

6.4.4 Ak ide o vadu, ktorú môžeme odstrániť, máte právo, aby bola vada bezplatne, včas a riadne odstránená. Vadu Produktu odstránime bez zbytočného odkladu.

6.4.5 Namiesto odstránenia vady môžete požadovať výmenu Produktu, alebo ak sa vada týka len časti Produktu, výmenu tejto časti, a to v prípadoch ak Nám tým nevzniknú neprimerané náklady vzhľadom na Cenu Produktu alebo závažnosť vady.

6.4.6 Namiesto odstránenia vady Produktu môžeme vždy vymeniť vadný Produkt za bezvadný, ak Vám to nespôsobí závažné ťažkosti.

6.4.7 Ak ide o vadu Produktu, ktorú nemožno odstrániť a ktorá bráni tomu, aby ste Produkt mohli riadne užívať ako produkt bez vady, máte právo  od Zmluvy odstúpiť. Tie isté práva Vám prislúchajú, ak ide síce o odstrániteľné vady, ale nemôžete pre opätovné vyskytnutie sa vady po oprave alebo pre väčší počet vád Produkt riadne užívať.

6.4.8 Ak ide o iné neodstrániteľné vady, máte právo na primeranú zľavu z Ceny Produktu.

6.4.9 Reklamáciu vybavíme odovzdaním opraveného Produktu, vrátením Ceny Produktu, vyplatením primeranej zľavy z Ceny Produktu, písomnou výzvou na prevzatie plnenia (Produktu) alebo odôvodneným zamietnutím reklamácie.

6.5 Uplatnenie práv zo zodpovednosti za vady a reklamácia Produktu sa riadi ustanovením § 619 Občianskeho zákonníka a zákonom č. 250/2007 Z.z. o ochrane spotrebiteľa a o zmene a doplnení zákona Slovenskej národnej rady č. 372/1990 Zb. o priestupkoch v znení neskorších predpisov (ďalej len „Zákon o ochrane spotrebiteľa“), a zákonom č. 102/2014 Z. z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len „Zákon o ochrane spotrebiteľa pri predaji na diaľku“).

6.6 Ak si uplatníte reklamáciu Produktu:

a) počas prvých 12 mesiacov od kúpy Produktu, môžeme Vašu reklamáciu zamietnuť len na základe odborného posúdenia; bez ohľadu na výsledok odborného posúdenia od Vás nebudeme vyžadovať úhradu nákladov na odborné posúdenie ani iné náklady súvisiace s odborným posúdením. Kópiu odborného posúdenia odôvodňujúceho zamietnutie reklamácie Vám poskytneme najneskôr do 14 dní odo dňa vybavenia reklamácie;

b) po 12 mesiacoch od kúpy a takúto reklamáciu sme zamietli, v doklade o vybavení reklamácie uvedieme, komu môžete zaslať Produkt na odborné posúdenie. Ak zašlete Produkt na odborné posúdenie určenej osobe, náklady odborného posúdenia, ako aj všetky ostatné s tým súvisiace účelne vynaložené náklady znášame My bez ohľadu na výsledok odborného posúdenia. Ak preukážete odborným posúdením Našu zodpovednosť za vadu Produktu, môžete si reklamáciu uplatniť znova; počas vykonávania odborného posúdenia záručná doba neplynie. Sme povinní Vám uhradiť do 14 dní odo dňa znova uplatnenia reklamácie všetky náklady vynaložené na odborné posúdenie, ako aj všetky s tým súvisiace účelne vynaložené náklady. Znova uplatnenú reklamáciu nemožno zamietnuť.

6.7 V prípade, že ste podnikateľom, je Vašou povinnosťou oznámiť a vytknúť vadu bez zbytočného odkladu po tom, čo ste ju mohli zistiť, najneskôr však do 3 dní od prevzatia Produktu.

6.8 V prípade, že ste spotrebiteľ, máte právo uplatniť práva zo zodpovednosti za vady, v lehote 24 mesiacov od prevzatia Produktu.

6.9 Týmto sme Vás riadne poučili o Vašich  právach, ktoré Vám vyplývajú z § 622 a z § 623 zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník. Uzatvorením Zmluvy potvrdzujete, že ste mali možnosť prečítať si podmienky reklamácie.

7. ODSTÚPENIE OD ZMLUVY

7.1 Keďže sa jedná o poskytovanie elektronického obsahu, ktorý nebol dodaný na hmotnom nosiči a bol dodaný s Vašim predchádzajúcim výslovným súhlasom pred uplynutím lehoty na odstúpenie od Zmluvy a My sme Vám oznámili, že nemáte právo na odstúpenie od Zmluvy, k odstúpeniu od Zmluvy, teda k ukončeniu zmluvného vzťahu medzi Nami a Vami od jeho začiatku, môže dôjsť len v lehote do doby odoslania Produktu podľa podmienok dohodnutých v uzatvorenej Zmluve.

7.2 Pre odstúpenie od Zmluvy pred odoslaním Produktu môžete využiť aj vzorový formulár poskytovaný z Našej strany, ktorý  je k dostupný na našom E-shope v časti Odstúpenie od zmluvy. Odkaz tiež tu.

7.3 Lehota na odstúpenie podľa čl. 7.1. Podmienok sa považuje za zachovanú, ak Nám v jej priebehu odošlete oznámenie, že od Zmluvy odstupujete.

7.4 V prípade odstúpenia od Zmluvy Vám bude Cena vrátená do 14 dní odo dňa účinnosti odstúpenia na účet, z ktorého bola pripísaná, prípadne na účet zvolený v odstúpení od Zmluvy.

8. ALTERNATÍVNE RIEŠENIE SPORU SO SPOTREBITEĽMI

8.1 Máte právo obrátiť sa na Nás so žiadosťou o nápravu, a to prostredníctvom e-mailu zaslaného na: navody@hrackyodanicky.sk, ak nie ste spokojní so spôsobom, ktorým sme vybavili Vašu reklamáciu alebo ak sa domnievate, že sme porušili Vaše práva. Ak odpovieme na Vašu žiadosť zamietavo alebo na ňu neodpovieme do 30 dní od jej odoslania, máte právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu subjektu alternatívneho riešenia sporov (ďalej len „Subjekt“) podľa zákona č. 391/2015 Z. z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov a o zmene a doplnení niektorých zákonov, v znení neskorších predpisov (ďalej len „Zákon o alternatívnom riešení sporov“).

8.2 Subjektami sú orgány a oprávnené právnické osoby podľa § 3 Zákona o alternatívnom riešení sporov a ich zoznam je zverejnený na stránke Ministerstva hospodárstva SR. https://www.mhsr.sk/obchod/ochrana-spotrebitela/alternativne-riesenie-spotrebitelskych-sporov-1/zoznam-subjektov-alternativneho-riesenia-spotrebitelskych-sporov-1.

8.3 Návrh môžete podať spôsobom určeným podľa § 12 Zákona o alternatívnom riešení sporov.

8.4 Ďalej máte právo začať mimosúdne riešenie sporov online prostredníctvom platformy ODR dostupnej na webovej stránke https://ec.europa.eu/commission/presscorner/detail/sk/IP_16_297, https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=SK.

9. ZÁVEREČNÉ USTANOVENIA

9.1 Všetku písomnú korešpondenciu si s Vami budeme doručovať elektronickou poštou. Naša e-mailová adresa je uvedená v Našich identifikačných údajoch. My budeme doručovať korešpondenciu na Vašu e-mailovú adresu uvedenú v Zmluve, v Užívateľskom účte alebo cez ktorú ste nás kontaktovali.

9.2 Zmluvu je možné meniť len na základe našej písomnej dohody. My sme však oprávnení zmeniť a doplniť tieto Podmienky, táto zmena sa však nedotkne už uzatvorených Zmlúv, ale len Zmlúv, ktoré budú uzavreté po účinnosti tejto zmeny. Zmena nezakladá právo výpovede, keďže nemáme uzatvorenú Zmluvu, ktorú by bolo možné vypovedať.

9.3 V prípade vyššej moci alebo udalostí, ktoré nemožno predvídať (prírodná katastrofa, pandémia, prevádzkové poruchy, výpadky subdodávateľov a pod.), nenesieme zodpovednosť za škodu spôsobenú v dôsledku alebo súvislosti s prípadmi vyššej moci alebo nepredvídateľnými udalosťami, a ak tento stav trvá po dobu dlhšiu ako 10 dní, máme My aj Vy právo od Zmluvy odstúpiť.

9.4 Súčasťou Podmienok je odkaz na vzorový formulár pre reklamáciu a vzorový formulár na odstúpenie od Zmluvy.

9.5 Zmluva vrátane Podmienok je archivovaná v elektronickej podobe u Nás, ale nie je Vám prístupná. Zhrnutie Objednávky však vždy dostanete e-mailom a budete teda mať vždy prístup k Zmluve aj bez Našej súčinnosti. Odporúčame vždy potvrdenie Objednávky a Podmienky aktuálne v čase vykonania Objednávky uložiť.

9.6. Tieto Podmienky nadobúdajú účinnosť dňom 1.7.2023.